Reguli stricte pentru dezbaterile organizate de Primăria Arad
22.02.2021
Primăria Municipiului Arad va organiza joi, 25 februarie 2021, două dezbateri publice online. Prima dintre ele va
începe la ora 16.00 și va fi pe marginea proiectului de
hotărâre privind aprobarea studiului de fundamentare și stabilirea formei de
delegare a gestiunii serviciului de administrare, întreţinere şi exploatare a
Stadionului Municipal – Arena Francisc Neuman. O oră și jumătate mai târziu
este programată să înceapă cea de-a doua dezbatere publică pe marginea proiectului
de hotărâre privind aprobarea planului de acțiune pentru gestionarea zgomotului
și a efectelor acestuia în municipiul Arad.
Dezbaterile se vor desfășura prin platforma online ZOOM. Persoanele
care doresc să participe online la dezbateri vor anunța până cel târziu la data
de 25.02.2021, ora 12:00 intenția de participare la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro
unde vor preciza: numele, numărul de
telefon, instituția/organizația pe care o reprezintă, adresa de e-mail pentru
trimiterea invitației online. Persoanele
care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterilor vor trebui să specifice acest
lucru în cadrul aceluiași e-mail.
Participanţii la dezbateri care se înscriu la cuvânt îşi vor susţine
punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre aflat pe
ordinea de zi.
Ambele proiecte supuse dezbaterii publice se află în
procedura de consultare publică începând cu data de 22 ianuarie 2021. Documentele supuse dezbaterii
publice pot fi consultate pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro, secțiunea
Transparență decizională.