Reguli stricte pentru dezbaterile organizate de Primăria Arad
22.02.2021

Primăria Municipiului Arad va organiza joi, 25 februarie 2021, două dezbateri publice online. Prima dintre ele va începe la ora 16.00 și va fi pe marginea proiectului de hotărâre privind aprobarea studiului de fundamentare și stabilirea formei de delegare a gestiunii serviciului de administrare, întreţinere şi exploatare a Stadionului Municipal – Arena Francisc Neuman. O oră și jumătate mai târziu este programată să înceapă cea de-a doua dezbatere publică pe marginea proiectului de hotărâre privind aprobarea planului de acțiune pentru gestionarea zgomotului și a efectelor acestuia în municipiul Arad.

Dezbaterile se vor desfășura prin platforma online ZOOM.  Persoanele care doresc să participe online la dezbateri vor anunța până cel târziu la data de 25.02.2021, ora 12:00 intenția de participare la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro  unde vor preciza: numele, numărul de telefon, instituția/organizația pe care o reprezintă, adresa de e-mail pentru trimiterea invitației online. Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterilor vor trebui să specifice acest lucru în cadrul aceluiași e-mail.  Participanţii la dezbateri care se înscriu la cuvânt îşi vor susţine punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre aflat pe ordinea de zi.

Ambele proiecte supuse dezbaterii publice se află în procedura de consultare publică începând cu data de 22 ianuarie 2021Documentele supuse dezbaterii publice pot fi consultate pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro, secțiunea Transparență decizională.