Update ora 20:30: Aplicațiile şi-au revenit şi acum funcționează normal. Problemele raportate au durat aproximativ o oră.
Ştire iniţială: Utilizatorii WhatsApp Messeneger întâmpină, de vineri seara, o problemă în ceea ce privește funcţionarea aplicaţiei. Aceştia au raportat deja că nu au putut expedia imagini şi fişiere video, ori nu au putut folosi deloc platforma. Totodată, serviciul accesat pe browser nu mai funcţionează corespunzător, utilizatorii întâmpinând erori în ceea ce priveşte logarea sau reconectarea.
Potrivit downdetector.com, prima raportare a avut loc la 19:00. iar pâna la ora 19:00 s-au înregistrat un număr de 26066 de raportări.
Mulţi utilizatori au crezut că trebuie să îşi reactualizeze aplicaţia, însă nici în broswer serviciul nu mai funcţionează corespunzător. Mai exact, utilizatorii întâmpină erori în ceea ce priveşte logarea sau reconectarea.
Mai mult decât atât, potrivit Centrului de Asistenţă, ultima actualizare a aplicaţiei a avut loc deja, mai exact în 15 martie.
„Acum puteți elimina sunetul clipurilor video pe care le distribuiți. Nu trebuie decât să atingeți pictograma de eliminare a sunetului înainte să trimiteți mesajul.” – se arată în informarea transmisă de către Centrul de Asistenţă WhatsApp.
Aceeași problemă este raportată și la Instagram și WhatsApp. Eroarea a fost semnalată în mai multe țări la nivel mondial.
Whatsapp și Messenger sunt cele mai populare aplicații de mesagerie, ambele deținute de Mark Zuckerberg, creatorul Facebook.