Începând de joi, 16 aprilie 2020, Primăria Municipiului Arad a pus la dispoziţia cetăţenilor Ghișeul online, o platformă pentru depunerea online a documentelor. Prin intermediul acesteia sperăm să venim în sprijinul cetățenilor și să îmbunătățim considerabil relația pe care o avem cu ei.
Toate informaţiile necesare precum și procedura de depunere online a documentelor se găsesc pe site-ul www.primariaarad.ro.
Odată accesată Platfoma depunere documente online, nu trebuie decât să parcurgeți trei pași simpli:
Pasul 1 - completarea datelor solicitantului
Pasul 2 – detalii solicitare
Pasul 3 – atașarea documentelor justificative (pot fi încărcate documente anexe la cerere în limita a 10 MB).
Documentele trasmise vor fi preluate direct de Aplicația de management a documentelor, iar solicitantul va primi pe email confirmarea preluării, dar și informații privind stadiul de soluționare al cererii.
În acest moment platforma online poate fi folosită de exemplu pentru petiții, reclamații, sesizări, invitații, cereri de furnizare a informațiilor de interes public, obținerii unui certificat de urbanism, a acordului de publicitate temporară, a avizului pentru ocuparea domeniului public, solicitări de mobilier urban sau toaletări arbori, etc.
Primăria Arad intenționează să extindă lista documentelor ce vor putea fi obținute fără să mai fie necesară deplasarea la ghișeele instituției.