Arădenii sunt îndemnaţi să ofere un feedback societăţii Gospodăririi Comunale Arad.
Concret, directorul societăţii, Tiberiu Nicolae Ciul, lansează un apel cetăţenilor să transmită, în mod justificat, sesizări şi reclamaţii punctuale, însoţite de dovezi legate de problemele întâlnite în activitatea societăţii, dar şi de personalul Gospodăririi Comunale Arad.
Vorbim aici despre un comportament neadecvat, foloase necuvenite sau nereguli constatate.
Tiberiu Nicolae Ciul a subliniat faptul că este nevoie de un efort comun pentru prevenirea şi combaterea acestor practici şi acţiuni imorale.
Acesta a mai spus că un feedback transmis corect este un factor de echilibru într-o societate care vrea să se dezvolte, aşa cum este şi Gospodărirea Comunală Arad.
Totodată, directorul societăţii a mai declarat că este şi modul cel mai direct de a comunica o părere argumentată despre calităţile şi defectele muncii intreprinse de către un angajat.
Fie că vorbim despre domeniul edilitar, cimitirile Eternitatea, Pomenirea, Gai sau Mureşel, fie că vorbim despre activitatea Adăpostului Public de Câini, de pe calea Bodrogului.
Gospodărirea Comunală Arad a transmis că, pentru sesizarea activităţii personalului sau a problemelor întâlnite în activitatea societății, există un număr de telefon, şi anume 0752.022.228.
Acesta fi apelat din orice reţea de telefonie mobilă sau fixă, de luni până vineri, între orele 09.00 - 15.00.
Totodată, sesizările însoţite de dovezi pot fi trimise şi pe adresa de e-mail sesizari@gcarad.ro.