Nostromo, un impresionant dragster, este o mașină de curse Ex-Truck GP convertită și adaptată de inginerii britanici pentru cursele de drag pe 1/4 de milă.
Specificații Tehnice
Șasiu și Caroserie
- Șasiu: Original Ex-Truck GP
- Adaptare: Convertit de inginerii britanici pentru curse de drag
- Design și Grafică: FX-Graphix Chemnitz, Norman Leopold, Germania
Motor și Performanțe
- Motor: Rolls Royce Avon 301, utilizat inițial în avionul de luptă BAC Lightning
- Putere: Aproximativ 64.000 CP (cu o singură treaptă de post-ardere activată)
- Performanță Extremă: Motorul poate atinge viteze de peste Mach 2.3 (2.600 km/h)
- Rezervor: Capacitate de 600 de litri pentru Jet-A-1 (kerosen) sau motorină
Structură și Siguranță
- Celulă pasager: Amvon compozit din fibră de carbon și aluminiu
- Sisteme de Siguranță: Celulă de siguranță și sistem intern de stingere a incendiilor, două locuri
- Iluminare și Sisteme: Iluminare LED frontală, sistem de cameră față/spate, sistem electric de bord 120 V/1000 A
Jante și Anvelope
- Jante: Aluminiu cu 6 Roti 2 Fata/4Spate
- Anvelope: Anvelope de curse Goodyear pentru utilizare la viteză mare
Sistem de Frânare
- Frâne: Sistem de frânare cu parașută dublă combinat cu un sistem de frânare de curse cu aer comprimat cu 4 discuri
- Servodirecție: Inclusă
Greutate și Viteză
- Greutate: Aproximativ 4.950 kg (complet alimentat)
- Viteză Maximă: Peste 450 km/h (după 402 metri)
Echipă și Proprietar
Proprietar: MZA-Luckau Betriebs- & Verwaltungsgesell.mbH (Oppach/D)
Șofer: Sammy "Rocketman" Tosuner, D/TR
Șef Echipaj: Dirk Brandi van Laren, D (AH-Airport Service Berlin)
Echipă Germană: Ronny, Andreas, Stefan, Björn, Denis, Uwe, Ramona, Florian
Nostromo este o demonstrație a ingineriei extreme și a performanței incredibile, gata să cucerească pista și să impresioneze publicul cu viteza și puterea sa uimitoare, în premiera pe pista Aeroportului Internațional din Arad in weekendul 1-2 Iunie la cea de-a doua etapă din Campionatul Național de DragRacing, organizată de RoDrag.