ITM Arad: Relații cu publicul doar prin e-mail, în perioada stării de urgență
09.04.2020

Pentru limitarea răspândirii și infectării cu noul coronavirus COVID-19, Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad informează persoanele interesate, că pe toată perioada stării de urgență, preluarea cererilor de eliberare a parolelor și de transmitere a registrelor electronice de evidență a salariaților, a cererilor pentru eliberarea extraselor REVISAL precum și a adeverințelor de vechime, se realizează prin intermediul poștei electronice, la adresa itmarad@itmarad.ro.

Informăm totodată că aceeași procedură este aplicată și în ceea ce privește eliberarea registrelor de zilieri, expedierea registrelor urmând a se realiza prin intermediul serviciului de curierat / poștă.

Pentru efectuarea cu celeritate a operațiunilor, recomandăm accesarea site-ului I.T.M. Arad, secțiunea ,,Formulare utile” unde se regăsesc modelele de cerere utilizate în această perioadă - marcate cu mențiunea ,,situație de urgență”, acestea cuprinzând și cerințele necesar a fi îndeplinite pentru eliberarea documentelor solicitate.

Informații suplimentare se pot obține la telefon : 0257 257251 (int.8; int.0)