Informare din partea Primăriei
11.09.2019

Stimaţi contribuabili, 

În urma incendiului care a avut loc marţi, 10 septembrie 2019, la un imobil situat pe str. 1 Decembrie 1918,  au survenit unele  defecţiuni la reţeaua furnizorului de servicii de telefonie. În consecinţă liniile de telefonie terestră (fixă) a Direcţiei Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad sunt nefuncţionale.

Până la remedierea defecţiunilor, vă punem la dispoziţie următoarele adrese de e-mail:

Serviciul Impunere Persoane Fizice: sipf@primariaarad.ro

Serviciul Impunere Persoane Juridice: dvp.sipj@primariaarad.ro

Serviciul Urmărire Venituri: directiavenituri@primariaarad.ro

Serviciul Trezorerie (Casierie): dvptrezorerie@primariaarad.ro

Serviciul Control Venituri: dvp.control@primariaarad.ro

Serviciul Contracte: marius.panda@primariaarad.ro

Serviciul Juridic-Contestatii: sjcdvp@primariaarad.ro

Serviciul e-Taxe: epay@primariaarad.ro

Depunem eforturi împreună cu furnizorul de servicii, pentru a găsi soluţii tehnice care să ducă la remedierea situaţiei în cel mai scurt timp. 

Ne cerem scuze pentru inconvenientele create!