Stimaţi contribuabili,
În urma incendiului care a avut loc marţi, 10 septembrie 2019, la un imobil situat pe str. 1 Decembrie 1918, au survenit unele defecţiuni la reţeaua furnizorului de servicii de telefonie. În consecinţă liniile de telefonie terestră (fixă) a Direcţiei Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad sunt nefuncţionale.
Până la remedierea defecţiunilor, vă punem la dispoziţie următoarele adrese de e-mail:
Serviciul Impunere Persoane Fizice: sipf@primariaarad.ro
Serviciul Impunere Persoane Juridice: dvp.sipj@primariaarad.ro
Serviciul Urmărire Venituri: directiavenituri@primariaarad.ro
Serviciul Trezorerie (Casierie): dvptrezorerie@primariaarad.ro
Serviciul Control Venituri: dvp.control@primariaarad.ro
Serviciul Contracte: marius.panda@primariaarad.ro
Serviciul Juridic-Contestatii: sjcdvp@primariaarad.ro
Serviciul e-Taxe: epay@primariaarad.ro
Depunem eforturi împreună cu furnizorul de servicii, pentru a găsi soluţii tehnice care să ducă la remedierea situaţiei în cel mai scurt timp.
Ne cerem scuze pentru inconvenientele create!