Cumpărăturile în marile magazine presupun respectarea unor reguli de comportament. Dacă acestea sunt încălcate, magazinele au dreptul să expulzeze clienții, să aplice amenzi sau chiar să solicite intervenția poliției. Iată trei situații în care magazinele pot recurge la aceste măsuri.
Furtul sau Încercarea de a Sustrage Bunuri
Furtul este o încălcare gravă a regulilor magazinelor și poate avea consecințe legale severe, inclusiv un dosar penal și interzicerea accesului în magazin. Pentru infractorii adulți, pedeapsa variază de la o amendă până la închisoare de până la cinci ani, în cazurile în care s-a folosit violența.
Hărțuirea
Hărțuirea de orice fel, fie ea verbală, fizică sau de altă natură, este inacceptabilă. Acest comportament include hărțuirea personalului sau a altor clienți. Dacă lucrurile degenerează, personalul magazinului trebuie să expulzeze clientul hărțuitor și să îi interzică accesul în viitor.
Deteriorarea Deliberată a Bunurilor sau Echipamentelor
În supermarketuri, clienții sunt responsabili pentru produsele deteriorate sau distruse. Clienții care deteriorează sau distrug etichete sau ambalaje vor plăti produsele și pot fi excluși din magazin.
Respectați Regurile pentru o Experiență Plăcută
Respectarea regulilor de comportament în magazine asigură o experiență plăcută pentru toți clienții și personalul. Comportamentele necorespunzătoare nu numai că pot duce la expulzare, dar și la consecințe legale serioase.