Atenţie la buletine
06.11.2019
Verificaţi-vă actele de identitate pentru a fi valabile pentru scrutinul de duminică.
Programul de lucru la direcțiile de Evidența Persoanelor din întreaga ţară va fi prelungit în zilele de 9, 10, 23 și 24 noiembrie.

Drecţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad îi sfătuieşte pe arădeni să îşi verifice termenul de valabilitate al cărţilor de identitate pentru a evita situaţii neplăcute referitoare la exercitarea dreptului de vot.


Vor fi eliberate actele de identitate expirate, pierdute, furate sau deteriorate. În zilele de 9 şi 23 noiembrie – programul de lucru va fi între orele 8.00 și 16.00, iar în 10 şi 24 noiembrie în intervalul orar 07.00 – 21.00.

Cartea de identitate se întocmește şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi domiciliului.
Documentele pe care cetăţenii trebuie să le prezinte în susţinerea cererii pentru eliberarea actului de identitate sunt: cererea tip pentru eliberarea actului de identitate;
certificatul de naştere al solicitantului şi ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie; certificatul de căsătorie/hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă/certificat de divorţ/certificatul de deces al soţului decedat, original şi copie (după caz); documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original şi copie; consimţământul proprietarului spaţiului de locuit (după caz); chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, respectiv 7 lei.


În judeţ există servicii de evidenţă a populaţiei în oraşele Arad, Chișineu-Criș, Curtici, Ineu, Lipova, Nădlac, Pecica, Pâncota, Sântana, Sebiș, comunele Beliu, Gurahonț, Săvârșin, Socodor, Șiria, Târnova, Vinga, Vârfurile, Vladimirescu. 
ILUSTRATII
 |